بازرسی فنی – اجزاء جرثقیل بوم مفصلی 1

بازرسی فنی – اجزاء جرثقیل بوم مفصلی 1

این اعلان را به اشتراک گذارید

بازرسی فنی

اجزاء جرثقیل بوم مفصلی

بازرسی فنی

۱- جک های تعادلی

۲- جک های تعادلی جانبی

۳- تکیه گاه

۴- مهاری

۵- سیلندر چرخش

۶- ستون

۷- سیلندر بالابر اصلی

۸- بازوی کمکی

۹- سیلندر بازوی کمکی بیرونی

۱۰- بازوی کمکی بیرونی

۱۱- سیلندر بازوی افزایشی

۱۲- بازوی افزایشی

۱۳- قلاب

بازرسی فنی جرثقیل مفصلی یا تلسکوپی

بازرسی فنی

جرثقیل مفصلی و تلسکوپی یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت حمل و نقل و بالابری بارها است. این نوع جرثقیل با قابلیت مفصلی و تلسکوپی، امکان بالابردن و جابجایی بارها در شرایط مختلف را فراهم می‌کند. در این متن، به معرفی جرثقیل مفصلی و تلسکوپی، عملکرد، ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع آن در صنعت حمل و نقل و ساختمان می‌پردازیم.

  1. انعطاف پذیری در حمل و نقل: جرثقیل مفصلی و تلسکوپی با استفاده از سیستم مفصلی و تلسکوپی، امکان بالابردن بارها به ارتفاع‌ها و شعاع‌های مختلف را فراهم می‌کند. این انعطاف پذیری به کاربران اجازه می‌دهد بارها را با دقت و امنیت بالابرند و در محل مورد نیاز قرار دهند. دستگاه مفصلی و تلسکوپی با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع و شعاع بالابری، در صنایع مختلف مانند ساختمان، عمران، و حمل و نقل بارهای سنگین استفاده می‌شود.
  2. ویژگی‌ها: دستگاه مفصلی و تلسکوپی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را برتر از سایر ابزارهای بالابری می‌سازد. وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان، استفاده آسان و کنترل دقیق، امکان کار در محیط‌های محدود و طراحی بسیار پایدار از جمله ویژگی‌های برجسته آن است.

بالابر پشت کامیونی

بازرسی فنی

بالابر پشت کامیونی یکی از ابزارهای باربری حیاتی در صنعت حمل و نقل بارها است که بر روی کامیون‌ها نصب می‌شود. با استفاده از بالابر پشت کامیونی، امکان بالابردن و جابجایی بارها با کارایی و کاربرد بالا فراهم می‌شود. در این متن، به معرفی بالابر پشت کامیونی، عملکرد، ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع آن در حمل و نقل بارها می‌پردازیم.

  1. عملکرد: بالابر پشت کامیونی با استفاده از سیستم بالابر هیدرولیکی ، بارها را بالا می‌برد و به آنها قدرت جابجایی می‌دهد. این ابزار قدرتمند و کارآمد باعث می‌شود بارها به راحتی بالابرده و در محل مقصد قرار داده شوند. بالابر پشت کامیونی با ویژگی‌های امنیتی و کنترل دقیق، می‌تواند در حمل و نقل بارهای سنگین و حساس استفاده شود.
  2. ویژگی‌ها: بالابر پشت کامیونی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که آن را به یک ابزار قابل اعتماد و کارآمد در حمل و نقل بار تبدیل می‌کند. وزن سبک و ساختار محکم، قابلیت نصب و جداشدن سریع، دستگاه کنترل بالابر هیدرولیکی قابل تنظیم، و قدرت بالابری بارها با دقت و پایداری از جمله ویژگی‌های برجسته بالابر پشت کامیونی هستند.

 

  1. بازرسی فنی ساخت جرثقیل بازویی

    بازرسی فنی

    جرثقیل بازویی (Jib crane) یکی از انواع جرثقیل‌های سقفی (Overhead lifting devices) است. زیاد پیش می‌آید که کارگران خط تولید یا انبار یا هر محیط کار صنعتی دیگری نیازمند وسیله‌ای کم جا و کوچک باشند تا هم فضای زیادی اشغال نکند هم جابجایی‌ها به خوبی انجام پذیرد و قطعه‌ای آسیب نبیند، در این شرایط جرثقیل بازویی می‌تواند یک گزینه‌ی مقرون به صرفه و کارا مدنظر قرار گیرد. بنابراین ساخت جرثقیل بازویی برای چنین کارگاه‌هایی بسیار معقول و منطقی به نظر می‌رسد.

    این جرثقیل‌ها اغلب در محیط‌های کاری به نسبت کوچکتر و برای جابجایی‌ها و بلند کردن اجسام متنوع و مختلف و اغلب تکراری و مرتب استفاده می‌شود. جرثقیل‌های بازویی انواع بسیار متنوعی دارند و همچنین می‌توانند با جرثقیل‌های سقفی برای جفت شوند تا بهره وری را به حداکثر برسانند.

    جرثقیل بازویی با ظرفیت کمتر از ۱۰ تن در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جرثقیل بازویی همانطور که گفته شد قابلیت کار در فضا‌های بسیار محدود است. جرثقیل بازویی دارای شش حرکت یا شش درجه آزادی است، به این شکل که حرکت بالابری و عرضی جرثقیل بازویی همانند جرثقیل سقفی تک پل است، با این تفاوت که به جای حرکت طولی در طول کارگاه، حول محور مرکزی جرثقیل بازویی می‌چرخد. جرثقیل‌های بازویی با توجه به زاویه چرخش و همچنین موقعیت نصب به گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند.

بازرسی فنی

راه های ارتباطی PHQ

02188930943

09121154318

تماس با PHQ

راه های ارتباط با ما: آدرس دفتر مرکزی : تهران – میدان ولیعصر (عج)، خیابان کریم خان زند،خیابان به آفرین، کوچه ششم، پلاک ۴، طبقه ۲ مشاور۰۲۱: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۳۷تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۳۰۹۴۳شماره فکس: ۰۲۱۸۶۰۳۴۵۹۵تلفن مدیریت: ۰۹۱۲۱۱۵۴۳۱۸

فرم تقاضای بازرسی آنلاین

ما جهت تسریع در فرایند جواب دهی شما سیستم انلاین استعلام هزینه بازرسی رو ایجاد کرده ایم. خواهشمند هستیم ، شرکت های بازرس همکار صرفا در فرم استعلام مشخصات واقعی درج نمایند. ما همواره تلاش در ارایه بهترین خدمات را به جامعه مشتریان از جمله شرکت های بازرس همکار را داریم . واتساپ ۰۹۱۲۱۱۵۴۳۱۸

فرم تقاضا دوره آموزشی

برای تقاضای ثبت نام در دوره های آموزشی تک نفره یا گروهی فرم زیر را تکمیل کنید. ترجیحا از طریق واتس اپ ۰۹۱۲۱۱۵۴۳۱۸ می توانید در تماس باشید یا ۰۲۱۸۸۹۳۰۹۴۳ تقویم آموزش فنی جرثقیل لیفتراک PHQ – 1399

برای کاوش بیشتر

News

تخفیف عیدانه دوره های آموزشی جرثقیل و لیفتراک PHQ 1403

دوره های آموزشی جرثقیل  شرکت بازرسی فنی phq دوره های آموزشی جرثقیل به پاس همراهی شما عزیزان عیدانه ویژه ای در نظر گرفته این فرصت رو از دست ندید . از دوره های اموزشی موجود در تصویر میتوانید سه دوره را انتخاب بکنید و با قیمت باور نکردنی تقدیم  شما

ادامه مطلب>>

فهرست مطالب

جهت ارتباط با ما

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

© کپی رایت - بازرسی فنی و مشاوره مهندسی PHQ هیرسا کیفیت مجری بانک لیفتینگ LiftingBank.com