فهرست مطالب

 

تاور کرین ها، حاصل تکنولوژی پیشرفته در حوزه صنعت هستند که با آسان نمودن امور در ساخت و ساز به ما کمک می کنند. آن ها عامل اصلی انقلاب مدرن در شهر ها هستند. در واقع، تمامی ساختمان ها و برج های مرتفعی که در شهر می بینیم حاصل کارکرد تاور کرین ها هستند. اما، حوزه فعالیت آن ها بسیار گسترده تر از آن چه هست که فکر می کنید. آن ها در ساخت سد ها، تونل ها، پل ها و ساخت و ساز های دریایی نقش دارند. همچنین، آن ها در حمل بارها از بنادر و کشتی ها نیز ایفای نقش می کنند.

آن ها به ارتفاعات می روند تا بار ها و مصالح مختلف را در جای خود قرار دهند. آن ها می توانند در تمامی مراحل پروژه ایفای نقش کنند و در نهایت پروژه ای با شکوه را به شما تحویل دهند. اما، تمامی این ها بستگی به انتخاب، تهیه، نصب صحیح تاور کرین و نگهداری درست از آن ها دارد تا بتوانید نهایت استفاده را از آن ها داشته باشید. تیم متخصص یگانه کرین، در کنار شما است تا تمامی این مراحل را برای شما آسان نموده و با ارائه تاور کرین هایی با کیفیت و ایمن به شما خدمت رسانی کند.

نصب صحیح تاور کرین

نصب تاور کرین یکی از مهم ترین مراحل در کارکرد تاور کرین ها است که در صورت اجرای صحیح می تواند به شما حداکثر استفاده از تاور کرین را هدیه دهد. نصب تاور کرین به نوع آن نیز بستگی دارد.

 
معرفی انواع سنسورهای تاورکرین
 

تاور کرین ها در دو نوع خود نصب شونده و دگر نصب شونده هستند که هر کدام از آن ها نصب متفاوتی دارند. تاور کرین های خود نصب ژنراتور های مخصوصی دارند و به همین سبب، به منبع تغذیه خارجی و جرثقیل های زمینی احتیاجی ندارند. این گونه از تاور کرین ها ظرفیت و ارتفاع کمتری را تحت پوشش قرار می دهند و بر ای پروژه های کوچک تر مناسب هستند.

اما، تاور کرین های دگر نصب شونده به منبع تغذیه خارجی نیاز دارند و در نصب آن ها نیاز به متخصص دیده می شود. همچنین، در مراحل نصب تاور کرین رعایت ترتیب مراحل اهمیت بسیاری دارد. به طور مثال، اولین مرحله در نصب پایه گذاری فوندانسیون است که دقت در این مرحله از اهمیت والایی برخوردار است و پس از این مرحله، باید به نصب سکشن های ارتفاعی بپردازید. تداوم، نظم و ترتین در این مراحل بسیار حائز اهمیت است و در کارکرد صحیح تاور کرین نقش موثری را ایفا می کند. یگانه کرین، با متخصصانی در زمینه نصب و راه اندازی تاور کرین به شما کمک می کند تا در این زمینه یکی از موفق ترین ها باشید.