بیمه جرثقیل و بار – فرمول محاسبه حدودی مبلغ بیمه 100

بیمه جرثقیل و بار – فرمول محاسبه حدودی مبلغ بیمه 100

فرمول محاسبه حدودی مبلغ بیمه و بازرسی فنی حمل بار در خارج از کشور

این اعلان را به اشتراک گذارید

و بازرسی فنی حمل بار در خارج از کشور

بیمه جرثقیل و بار

بیمه بار حمل و نقل بین الملل یکی از یکی از مرسو‌م‌ترین بیمه‌ها در تجارت بین الملل است که تجار و شرکت‌ها برای به حداقل رساندن هزینه‌های ناشی از خطرات احتمالی از آن استفاده می‌کنند. یکی از مزیت‌های این بیمه این است که در بیشتر کشور‌های جهان از قوانین یکسانی برخوردار است به همین دلیل در صورت وارد شدن خسارت به کالا به راحتی قابل پیگیری است.

فرمول محاسبه حدودی مبلغ بیمه بار و بازرسی فنی در خارج از کشور در phq

بیمه جرثقیل و بار

بیمه جرثقیل و بار

برای محاسبه مبلغ جهت حمل و نقل بار در خارج کشور معمولا اینگونه محاسبه خواهد شد.

ارزش بار +0.6 تقسیم بر 1000+9 درصد ارزش افزوده

شما میتونید با این فرمول ساده مبلغ بیمه بار خود در خارج کشور را محاسبه کنید و با ما در ارتباط باشید .بیمه جرثقیل و بار

دبی . ترکیه. تاجیکستان . قطر. امارات . چین . آلمان . سوییس . فرانسه ؛ ارمنستان ، ترکمنستان ، عراق

شرکت بازرسی فنی phq در قسمت های بازرسی فنی . قلاب و حمل و نقل آماده خدمت رسانی به شما میباشد .

بیمه جرثقیل

 انواع بیمه حمل و نقل بین المللی

بیمه جرثقیل و بار

تجارت کالا در مرز‌های کشور ممکن است ممکن است خطرات و خسارت‌های زیادی را در پی داشته باشد. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی استفاده از بیمه‌های حمل و نقل بین المللی اهمیت بسیاری دارد. به‌طور کلی بیمه بین المللی حمل و نقل بسته به نوع مبدا و مقصد به چند دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شود بیمه جرثقیل و بار

بیمه جرثقیل و بار

بیمه باربری به طور کلی به سه دسته مختلف تقسیم می شود. تقسیم بندی بیمه های باربری در ایران براساس موارد زیر انجام می گیرد:

  • محدوده تردد (داخلی، خارج، ترانزیت)
  • نوع وسیله حمل
  • نوع پوشش بیمه ای

همه انواع و دسته های بیمه بار را در مناطق آزاد تحت پوشش قرار می دهد تا با خیال راحت انواع بار خود را بیمه کنید.

بیمه جرثقیل و بار

انواع بیمه‌ باربری براساس مبدا و مقصد کالاها

یکی از مهم ترین تقسیم بندی های بیمه باربری، تقسیم بندی براساس محدوده تردد و حمل بار است. براساس محدوده جغرافیایی حمل بار می توان بیمه باربری را به دسته های زیر تقسیم کرد:

الف) بیمه‌ باربری وارداتی 

بیمه‌نامه باربری وارداتی بابت محمولاتی صادر می‌شود که از یک یا چند کشور خارجی به مقصد ایران حمل می‌شوند. با توجه به قوانين جاري کشور، خرید اين نوع بيمه‌‌نامه براي واردكنندگان اجباری است.

ب) بیمه‌ باربری صادراتی

بیمه‌نامه باربری صادراتی بابت محمولاتی صادر می‌شود که از مبداء ایران به مقصد سایر کشورهای جهان حمل می‌شود. این نوع بیمه بار نیز اجباری بوده و نوع بیمه آن به شرایط فروش (اینکوترمز) بستگی دارد.

ج) بیمه باربری ترانزیت

بیمه‌نامه باربری ترانزیت بابت محمولاتی صادر می‌شود که از یک یا چند کشور خارجی به یک یا چند کشور خارجی دیگر حمل می‌شود، به عبارت دیگر در این بیمه‌نامه، مبدا و مقصد حمل کالای بیمه شده ایران نیست اما کشور ایران در مسیر حمل قرار داشته و کالاها در محدوده مرزهای ایران حمل می شوند.

د) بیمه باربری داخلی

بیمه‌نامه باربری داخلی بابت محمولاتی صادر می‌شود که از یک یا چند مبداء در داخل کشور به سایر مقاصد کشور حمل شود، بنابراین مبدا و مقصد این نوع بیمه‌نامه در داخل کشور قرار دارد. بیمه‌نامه باربری داخلی تابع شرایط و مقررات داخل کشور است و برحسب توافق بیمه‌گر و بیمه‌گذار می‌تواند خطرات متنوعی را تحت پوشش قرار دهد.

انواع بیمه باربری براساس نوع وسیله حمل کالا

علاوه بر محدوده تردد، بیمه باری آسماری براساس وسیله حمل نیز به سه دسته متفاوت تقسیم می شود. انواع بیمه باری بر اساس حمل کننده بار به دسته های زیر تقسیم می شود:

  • بیمه باربری دریایی: در بیمه بار دریایی معمولا وسیله حمل بار شامل کشتی، لنج، یارج و دبه است. معمولا این نوع بیمه از نوع بیمه باربری صادرات و واردات است.
  • بیمه باربری زمینی: پر مصرف ترین بیمه باری در ایران که در اکثر موارد برای حمل بارهای داخلی و ترانزیت بار مورد استفاده قرار می گیرد. هر باری که به صورت زمینی توسط کامیون ها یا قطار جا به جا می شود تحت پوشش این بیمه قرار می گیرد.
  • بیمه باربری هوایی: بیمه باری هوایی، خطرات ناشی از جا به جایی بار توسط هواپیما ها را تحت پوشش قرار می دهد.

دقت براساس نوع وسیله، پوشش های بیمه ای متفاوت خواهد بود و ممکن است موارد و خطرات تحت پوشش افزایش یا کاهش داشته باشد. در بیمه های دریایی علاوه بر بیمه بار، از بیمه کشتی نیز استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بیمه کشتی آسماری مراجعه کنید.

معرفی مواردی که تحت پوشش بیمه باربری قرار ندارند

با اینکه پوشش بیمه باری بسیار گسترده است اما کلوزهای A,B,C به هیچ عنوان موراد زیر را تحت پوشش قرار نمی دهند :

  • تلف شدن، آسیب دیدن یا هزینه قابل انتصاب به سوء عمل ارادی بیمه‌گذار
  • نشت و ریزش عادی، کسری عادی وزن یا حجم و یا فرسودگی و پوسیدگی عادی کالای مورد بیمه
  • تلف شدن، آسیب دیدن یا هزینه ناشی از ناکافی بودن یا نامناسب بودن بسته بندی یا آماده سازی کالای مورد بیمه برای حمل، مشروط بر اینکه بسته بندی یا آماده سازی قبل از شروع این بیمه انجام شده یا بوسیله بیمه‌گذار یا کارکنان او انجام شده باشد و تحمل مقابله با حوادث معمول در سفر بیمه شده را نداشته باشد.
  • تلف شدن، آسیب دیدن یا هزینه به علت عیب ذاتی یا ماهیت مورد بیمه
  • تلف شدن، آسیب دیدن یا هزینه ای که علت آن تاخیر باشد، حتی اگر این تاخیر ناشی از خطرات بیمه شده باشد
  • تلف شدن، آسیب دیدن یا هزینه ناشی از ورشکستگی یا اعسار مالکان، مدیران، اجاره کنندگان یا گردانندگان کشتی یا قصور در انجام تعهدات مالی از طرف یکی از آنها
  • تلف شدن، آسیب دیدن یا هزینه‌های که مستقیم یا غیر مستقیم به علت یا ناشی از کاربرد هر نوع سلاح یا وسیله ای باشد که با انرژی اتمی یا شکست هسته ای و یا ترکیب هسته ای یا واکنش مشابه دیگر با نیرو یا ماده رادیواکتیو کار کنند
  • عدم قابلیت دریانوردی کشتی یا شناور یا نامناسب بودن کشتی یا شناور برای حمل این کالای مورد بیمه
  • نامناسب بودن کانتینر یا وسیله حمل جهت حمل سالم مورد بیمه
  • جنگ، اعتصاب

بنابراین قبل از خرید بیمه باری و تهیه بیمه باربری آسماری باید به این نکته توجه کنید که ممکن است بعضی از خطرات احتمالی شما به هیچ عنوان تحت پوشش قرار نداشته باشد. با این حال، آسماری گسترده ترین پوشش بیمه باری را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این شما می توانید گسترده ترین خدمات بیمه درمانی  را نیز از آسماری دریافت کنید.

تماس با PHQ

راه های ارتباط با ما: آدرس دفتر مرکزی : تهران – میدان ولیعصر (عج)، خیابان کریم خان زند،خیابان به آفرین، کوچه ششم، پلاک ۴، طبقه ۲ مشاور۰۲۱: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۳۷تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۳۰۹۴۳شماره فکس: ۰۲۱۸۶۰۳۴۵۹۵تلفن مدیریت: ۰۹۱۲۱۱۵۴۳۱۸

فرم تقاضای بازرسی آنلاین

ما جهت تسریع در فرایند جواب دهی شما سیستم انلاین استعلام هزینه بازرسی رو ایجاد کرده ایم. خواهشمند هستیم ، شرکت های بازرس همکار صرفا در فرم استعلام مشخصات واقعی درج نمایند. ما همواره تلاش در ارایه بهترین خدمات را به جامعه مشتریان از جمله شرکت های بازرس همکار را داریم . واتساپ ۰۹۱۲۱۱۵۴۳۱۸

فرم تقاضا دوره آموزشی

برای تقاضای ثبت نام در دوره های آموزشی تک نفره یا گروهی فرم زیر را تکمیل کنید. ترجیحا از طریق واتس اپ ۰۹۱۲۱۱۵۴۳۱۸ می توانید در تماس باشید یا ۰۲۱۸۸۹۳۰۹۴۳ تقویم آموزش فنی جرثقیل لیفتراک PHQ – 1399

برای کاوش بیشتر

News

تخفیف عیدانه دوره های آموزشی جرثقیل و لیفتراک PHQ 1403

دوره های آموزشی جرثقیل  شرکت بازرسی فنی phq دوره های آموزشی جرثقیل به پاس همراهی شما عزیزان عیدانه ویژه ای در نظر گرفته این فرصت رو از دست ندید . از دوره های اموزشی موجود در تصویر میتوانید سه دوره را انتخاب بکنید و با قیمت باور نکردنی تقدیم  شما

ادامه مطلب>>

فهرست مطالب

جهت ارتباط با ما

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

© کپی رایت - بازرسی فنی و مشاوره مهندسی PHQ هیرسا کیفیت مجری بانک لیفتینگ LiftingBank.com